Dnl Kızlar selam, 5+0 haftalıgım, sıcak suyla yıkanmak sakıncalımıdır, normalde sıcak suyla yıkanıyorum doktorunuz bu konu hakkında bişey dedimi size💜
annesinin_beybisi Dnl ilk haftalarda sıcak su zararlı hatta benim duşta kanamam bile olmuştu . ılık suyla duş alsan iyi olur
EryaCa Dnl Ben de sıcak yıkanorım hamam gibi ilk gebeliğimde de bunda da alalh a şükür bir sorun yaşamdım
Ffatma Valla ben de sıcak suyla yıkanıyorum ama karnıma çok gelmemesine dikkat ediyorum ve çok uzun durmuyorum
Demirssmomm Dnl Ben resmen kendimi haşlıyorum sıcak sıcak iliklerime kadar, hiç sorun yaşamadım ama tansiyon düşüklüğü yapabilir dikkatli olun
Dnl Demirssmomm tansiyon düşüklügü olmadı buzamana kadar çok şükür😊 Evet ya sıcak suyu çok seviyorum ama hamilelikten dolayı korkuyorum sıcak suyla yıkanmaya
Pinarinayseni Dnl Cok aşırı kaynarla yıkanma canım daralmamalisin tansiyonun cikmamali biraz ılıkla yıkanmaya çalış ferah ferah
Melson20 Dnl Ben normalde kaynar su gibi sicak suyla baslar soguk su ile bitiririm. Hamileligimin basinda simsicak suyla dus almaya calistigimda basim dondu tansiyonum mu dustu ne kaldiramadim gozlerim karardi bayilcak gibi oldum. Sonra ogrendim asiri sicagin iyi olmadigini 😝