Dilaraozturk23 Merhaba ben İngiltere’de yaşıyorum. Benim gibi yurtdışında yaşayan anneler varsa konu hakkında bilgi almak istiyorum 😊
lena_moms Dilaraozturk23 ben rusyada yaşıyorum ve dili pek bilmiyorum 🥲 doğum yapmamada az kaldı dil bilmeden napıcağım bilmiyorum 🥲
elifvesara lena_moms ay ben de aynı durumdayım, tunustayım ve ne Arapça ne Fransızca biliyorum 🤷🏻♀️ Nasıl olacak hiç bilmiyorum 😅
Dilaraozturk23 whooping cough vaccine Türkçesi boğmaca aşısı yapicaklarini söylediler bana ama yanlış anlamadiysam göbeğimden vurulucakmısim 20-32 haftalar arasında. Sizin oralarda da yapılıyor mu?
Melson20 Dilaraozturk23 Hollanda’da galiba bunun adi 22 wekenvaccinatie yada Kinkhoest vaccinatie (Oksuruk asisi?) Bende yaptiracagim. Ama karindan yaptiklarini bilmiyordum. Yada okudugum websitelerde oyle bir sey yazmiyor. Normal koldan yaptiklarini dusunuyorum acikcasi 😅
Gozanca Dilaraozturk23 Dilaraozturk23 ben hamileyken yaptirdim doktorum 3 lu önerdi difteri bogmaca tetenoz doğduğu zaman asi ayi gelene kadar bebegi koruyormus ama kolumdan oldumz
funnymummy Dilaraozturk23 doğum anında çok yardımcı oluyorlar eşiniz de yanınızda bulunuyor zaten sıkıntı yaşamazsınız
Dilaraozturk23 Nisa1710 boğmaca rahatsızlığından korumak için sanırım burada direk anne karnındayken yapılıyormuş. Türkiye’de ise 2,4,6. aylarda ve 18. Çocuğa yapılıyormuş
funnymummy Dilaraozturk23 bende İngilteredeyim o aşıyı çocuk doğduğunda öksürük problemi olmasın diye yapmayı önermişlerdi ama ben 23 haftalıkken erken doğumla bebeğimi kaybettim henüz yaptırmamıştım o dönem
Dilaraozturk23 funnymummy eşim pek girme taraftarı değil doğuma 🙄 İngilizcesi iyi olan kızkardeşimle gelicek benimle
Dilaraozturk23 funnymummy bir kaç hafta sonra Türkiye’ye gidecegim oradaki doktora bı danışayım bakalım ne dicek
Dilaraozturk23 funnymummy Allah’ım en kısa zamanda bir bebek nasip etsin inşallah sağlıklı sıhhatli ♥️