Anneee-68 8+3 günlük hamileyim ve peçeteye biraz kan geldi ve endişelenmeye başladım sizce korkmalı mıyım başına böyle bi şey gelen var mi acaba
Meryy69 Anneee-68 kuzum ağrım yok ise eğer ve kanama miktarı az ise dinlen yerleşme kanaması olabilir rahim dışında kalan kan gelebilir strese girme sakin kal ağrı ve tekrarı olursa git Dr a
DorianGray Doktoruna yarın bir görün canım, her leke ve kanama düşük olmasa bile düşük tehlikesine işarettir. En azından ilaç verirler ve süreci rahat geçirirsin. Bende de olmuştu progestan kullandım.
Anneee-68 Meryy69 çok teşekkür ederim zaten pazartesi günü kontrol günüm inşallah artmaz bi sıkıntı çıkmaz
Meryy69 Anneee-68 çıkmaz kuzum sen hiç merak etme kasık ağrısı adet sancısı gibi ağrı sıkıntı inşallah servix in geniştir. Herhangi bir sıkıntı olmaz sakın strese girme bebişi en çok etkileyen şey tamamen senin stres li olman rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲 ❤️