Ben 32 haftalıkken gittiğimde 2200 gram boyu da 42 cm di canım. Önden gidiyor dedi bana ama yeme içmeyle çok alakası yok bence. Doğru düzgün kahvaltı yapan biri değilim gün içinde en pratik şekilde kahvaltımı yapıyordum örnek bir bardak süt bir elma. Ama 5 aydır İmom omega kullanıyorum ona bağlıyorum ben çünkü gerçekten güzel beslenmedim bir de süt çok içtim bu kadar 😊