Yani çiğ sebzelerde Allah’a şükür gaz problemim olmadı şu ana kadar tabi bundan sonra ne olur bilemem, evet bana da doktor genelde organik beslen dedi ama şu şartlarda her şeyin organiği çok zor. İnanın böyle yumurta yiyorum sürekli yumurta gibi de çocuk çıkacak sanırım 😂