Dicle53 Kızlar 16+5 haftamdayım. Bulantilarim hala gecmedigi icin prilama devam ediyorum. Aksam yatmadan bir tane. Acaba ne kadar süre kullanabilirim. Devam etmenin bir sakıncası var mı?
5414ikra Dicle53 ben kullaniyorum 33 haftadayim doktorum bitkisel olduğunu zarari olmadığını söylemişti
La_le Dicle53 canım ben artık 31 haftama gircem halen devam ediyorum kullanmaya bı zararı yok olsa zaten doktor yazmaz
Merve_tna Dicle53 eğer bulantın geçyorsa yatmadan önce 2 adet iç canım bende çok bulantı çektim hamileliğimin başında 2 tane içiyordum hiçbir zararı yok hatta 4 taneye kadar içme hakkın var günde benim bazen geçmiyodu sabahları bir tane daha içiyordum