Merhaba hamile bayanlar 38+3 haftalık hamileyim geçen cuma günü doktor 1 cm açılma var dedi benim kapanı karıştıran nişan atıldıktan sonra acılmamı oluyor oluyorsa ben nişanı hiç farketmedim sürekli dıkkat etmeme rağmen kanlı yada pembemsi oluyor diye duydum bende öğle bişi olmadı nişan atıldıktan sonra mı açılma oluyor