Tuana_ Kızlar 2 gündür alt bölgem böyle çıkcak gibi ağrıyor böyle bacağımı kaldırınca felan canım çok acıyor yürürken felan neden böyle oluyor yada normal mi
Abdusunannesi Tuana_ cok normal bebek kanala ilerliyo çünkü endişe etmeyin ben üç aydır çekiyorum.o agriyo ve 31. Hafta yeni bitti
Julide_01 Tuana_ aynı ben karnımın alt tarafına bıçak saplanıyor sanki elimi koyunca orada ağırlık hissediyorum acaba bebek kanalamı girdi diye düşünüyorum
Kubra_elif_ahmet Tuana_ 36+2benimde sanki böyle bıçak batıyor çocuğun kafası her an çıkacak gibi oluyor bazen zor oturuyorum. Sanırım beklenen gün yakın artık
Mlk_ygtali Tuana_ aynı 36+1 ve bendede 3 gündür aynısı var demekki bu haftalarda herkesde oluyor normalmiş 🤷♀️ birden öyle bi agri giriyor ki alt tarafa bebek çıkıp gelecekmiş gibii
Tuana_ Abdusunannesi ay canım nasıl acıyor 2 gündür bilmiyorum da nasıl ağrılar olur olan ağrı normal mi Burada sorayım dedim
Busradzn 36 hafta bende aynı durumdayım sag bacagıma kadar uyusuyo bakalım cumartesı kontrol var doktor ne dıyecek dogurdum doguracak gıbı hıssedıyorm bende
Fle41 Ya kanala girmek mi oluyormuş o?Ben de öyleyim 36+4 bebek epeydir ters dönmüştü ama kanala girme falan yoktu.😵💫Sevindim girse de doğsa kurtulsam.😂
Tuana_ Mlk_ygtali aynen canım böyle otururken bacağımı koltuğa uzattığım zaman felan ölüyorum ağrıdan
Selincimm Bende 36+2 yim dün akşam çok canım yandı sanki karnımı içerden kazıyorlar gibi rahatsız edici bi ağrı vardı