qozde123 Bir sorum olacak 20 hafta suyum geldi halada az az gelmeyen devam ediyor bebeklerim.kalp atışlari da devam ediyor bu hafta başına gelen varmı 2 hafta Olcak suyum şu anda bebekleri için iyi dedi doktor ama.az az da geliyor