Ben de ikiz kızlarımı doğurdum 27 gün önce ben sadece çok ağır. Kaldırmaya dikkat ettim yediklerime az da olda dikkat ettim onun dışında 27 haftaya kadar çalıştım 37 haftalıkta doğurdum 17 haftalıkken bana doktorum üçlü test yaptırdı 20 hastalıkken detaylı ultrasona girdim şeker yükleme testide yaptırdım ben. Sonra 27 haftadaylen nst çekiçlerim başladı