Benim ilk gebeliğin tek yumurta ikiziydi ve 16. haftada sonlandı o yüzden ikinci gebeliğin de 12. haftada tedbiren serklaj atıldı.hamileyim boyunca dikkat ettim özellikle enfeksiyon olmamasına 33. Haftada covid olduğum için 34 te doğum yaptım ama derklajla alakalı bi durum değildi.İyi ki doktorumu dinlemişim evet çok dikkat etmen gerekiyo ama elinden gelen her şeyi yapmış oluyosun.Sormak istediğin bi şey varsa sorabilirsin 😊