24 haftalık hamileyim 4 kilo aldım. Bu hamilelik boyunca sadece 4-5 kg aldım diyenler hiç mi bebeğin eşi yok hiç mi bunun suyu yok. Herhalde bunları hesaplamadan söylüyorlar ilk gebeliğimde son ayımda hep ödem topladım elim yüzüm şişti hiç de kafaya takmadım sağlıkla doğsunda kilo ödem gider. Şimdi de kilo almam iyi istersem 15 kilo alayım açıkçası umrumda değil. Önemli olan bebeğin sağlıklı olması.O yüzden kiloya hiç takılmayın zaten aşırı kilo alımı ve kaybında doktorlar belirtiyorlar.