seymen vallaha bende mecburi kullanıyorum göğüs pedlerini ya koltuk altı emzirmesi var netten bakın emzirme pozisyonlarına süt kanalların dakika tıkanıklığa falan çok iyi geliyor onun sayesinde daha iyiyim ben ama tek sorunum uçları çatlak olduğu için direkt sütyeni giyemiyorum tüy falan yapılırsa yine mikrop kapar mastiti tetikler diye ped koyunca da göğüslerim gece fazla süt ürettiği için şişiyor ve bu sefer ucu yapışıyor peçete koyuyordum Bi kaç gündür ama o da malesef aynı yapıştı çıkarırken canım acıyı ne yapıcam bilmiyorum kalkan kullandım aventin ama mahvetti o yüzden mastit oldum zaten pff