Besimeekara Arkadaşlar bir şey sorucam göbek çatlağı için hindistan cevizi yağı kullanan var mı çok iyi diye duydum .Badem yağı gibi ürünler iç çamaşırından geçmiyormuş galiba ama hindistan yağı leke gibi kalmiyormuş
Nameless Besimeekara ben hindistan cevizi yağı kullanıyorum ve şuan 37+3 um çok şükür catlamadim inşallah çatlamam da diğer kremlere onca para vermeye gerek yok 35 TL ye 150 Gr soğuk press hindistan cevizi yağı aldım çok az kaldı dibinde …
Bkyya Besimeekara bende kullanıyorum çatlamalarım ufak ufak olmaya başladı ama onun kremlerle Bi ilgisi yok genetik ama evet kıyafette iz leke bırakmıyor rahat kullanıyorum
Mslm Besimeekara ben 9 ay boyunca önce bio oil kullandım sonra hep hindistan cevizi yağı ama hiç bir faydası olmadı çatır çutur çatladı her yerim ama evt kıyafette öyle yağ gibi kalmıyor o yönü iyi
yasemin_- Besimeekara soğuk pres aldık aktardan kullanıyorum fakat ben kullanmaya başladığımda çatlaklarım başlamıştı 1 aydır kullanıyorum ve ilerleme olmadı ama ne zaman aksatsam hemen göbeğim kaşınıyor ve oluşan çatlaklar derinleşiyor
Besimeekara Nameless bana da çok tavsiye ettiler bende size sorayım dedim teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için
edis22 Nameless normal hindistan ceviz yagi dimi? Yoksa kullandiginiz vucud icin ozelmi ? Bende sac icin varda onu kullanabilirmiyim acaba
Besimeekara Bkyya doğrudur genetikle alakalı demişti doktor ama işte bir ihtimal kullanıyoruz bizde teşekkür ederim yardımınız için
Nameless Besimeekara önemli olan vücudu nemli tutmak ben annemlerde kaldığım günlerde normal krem bile sürüyorum badem yağının tuylendirdigini duymuştum ne kadar doğru bilmiyorum
Besimeekara Nameless badem yağı tuylendirme yapar hatta saçlar gür çıksın diye saça sürerdik oyuzden badem yağı tuylenme yapar 😊bide duymuşsunuzdur kaşlar gürleşsin diye de sureriz
ortak Bende 29 haftayim. Procsinden 2 kavanoz hindistan cevizi yağı almıştım. Hala kullanıyorum şu an için bir çatlak yok. Heryerime sürüyorum ama bacaklarıma göğüs bolgeme üst kollarıma. Oralar da çatlıyormus
Besimeekara edis22 vallah ben hekimcenin markasından aldım bende daha catlaklik olmadığı için yeni yeni başlayacağım bakalım bende nasıl etki edicek
Nameless edis22 aynen ama soğuk press kullanıyordum hatta a101 e de gelmişti ordan da almıştım bı tane kokusu zaten çok güzel kıyafetlerde de leke bırakmıyor
butterfly4 @Besimeekara ben Hindistan cevizi yağının molekülleri çok büyük olduğunu ve cilt tarafından emilemedigini dolayısıyla hiçbir işe yaramadığını duydum o yüzden kullanmadım başka jeller kullandım ve hiç çatlamadım genetik olarak yatkın olduğum halde
butterfly4 @EEizm lierac kullandım canım. Benim annemin çatlamayan yeri yok gebelikte. Dedim ben de yatkınım paraya kıyıp lierac aldım. İlk gebelikte hiç çatlamadım. Şimdi ikinci gebelikteyim 39+2 yim yine sıfır çatlak çok şükür
Elfs Besimeekara ben hep siyah iç çamaşırı giyerim badem yağı kullanıyorum kıyafetime veya çamaşırıma geçmedi hiç
Sibeltug Bende 2. Kavanoza geçtim ama söylenildiği gibi tamamen genetik 32 den sonra bir çatladım harita gibi😂 ama hala kullanıyorum h. Yağını kaşınmam olmasın en azından diye 38+5 deyim ve evet çamaşırınıza falan yağ kalıntısı bırakmıyor öyle