Poyras 18+6 yız hiç bulantım uyku halim duygusal değişimlerim olmadı hafif kıpırtılar hissediyorum karnımda bebeğim çok aşağıda ellediğimde hissediyorum genelde aşağılarda takılıyor doktor dün baktı rahim ağzına falan erken doğum riski olup olmadığına bir sıkıntı yok dedi çalışıyorum hocam riski varsa çalışmim çıkim işten dedim gerek yok bir riski yok dedi böyle olan var mı