Kızlar bebeğim doğalı 7 gün oldu çok şükür iyi alışmaya çalışıyoruz birbirimize anne karnındaki duruşundan dolayı sol ayağında hafif çarpıklık var tek korkum kuvveti nasıl olur, ayağının üstüne tam basabilir mi tedirgin oluyorum sürekli hareketler yapıyorum ortopedi doktorunun dediği gibi ihmal etmiyorum. Böyle bir durum yaşayan var mı tedavi süreci vs nasıl ilerledi bilgi verir misiniz