gulsahgk Kızlar bebeğinizin kalp atışını kaçıncı haftada duydunuz. 8. Haftada duymayan oldu mu karından?
btlbsr gulsahgk ben 6.haftada karından duymuştum ama 8 e kadar normal diyorlar karından duyulmasa da alttan bakıyorlar diye biliyorum. Sağlıklı hayırlı haberlerini alırsınız inşallah.
sg-happy Ben de 6+1 de karından duydum ama çok azdı küçük diye.bir hafta sonra gideceğim net duyarım inş