Kızlar selam bugün açlık/tokluk 50 gr şeker yüklenmesinde sonuç 110 çıkmış, sizce iyi mi ?
elifsag referans araligini yazmiyormu?
elifsag bende bugün oldum ama 140 ve üstü sıkıntı diye biliyorum emin değilim
elifsag normal 120 ye kadar normal 120 üstü şeker olduğunu belirtir