Merhaba canım geçen Cuma doktora gittiğimde bana da takvime göre 7 haftalık ama kese küçük dedi düşük olur mu peki diye sorduğumda bişey demek için erken olduğunu söyledi ve ilaçlarını kullan iki hafta sonra tekrar gel dedi iple çekiyorum günler geçmiyor.. bir de halsizlik dışında hiç bişeyim yok normaldir inşaAllah 🙏