Ben 23 haftalık tek yumurta ikizleri hamileyim ve iki isim düşündüm. Bugün defalarca. İsim aradım ve bu iki isim hoşuma gitti yanınada nur ekledim şimdilik Rabbim nasip ederse hiranurla mihranurmu güzel yoksa ravzayla azrami sizce kızlar ne olsun bu isimler den yada varmı birbirinee yakışacak isim