Ahsen1_ Kizlar herkesin evladı kendine güzeldir her bebek güzeldir evet ama benim kızım o kadar guzelki 🥲🥺😍😍😍 beyaz tenli pempe yanaklı pamuk gibi bir kızım oldu o kadar tatlıki anlatamam Rabbim isteyen dileyen herkese nasip etsin 🤲🤲🙏
Suleakblt Ahsen1_ allah hayırlı evlat etsin canım gözün aydın kurtardın kavuştun kızına darısı başımıza ❤️
Antevortes Ya bizde gorsek keske bi keyfimiz yerine gelse. Bende 38+2 yim az kaldi hissediyorum. Ama korku agir basmaya basladi kizimin ne kadar guzel olabilecegini dusunemiyorum korkudan. Normal mi oldu sezaryen mi?