NurTekeli bizde 2 gün sonra 36 haftalık olacağız. Öyle zorlaştı ki artık, kasılmalar, ittirmeler, tekmeler, aşağıya baskı, akıntı artışı, ağrılar vs vs. Pazartesi randevum var bakalım doktorum ne diyecek ☺️ bazen doğsa da rahatlasam diyorum. İkinci gebeliğim ilki bu kadar yormadi..