ElanurEflin_23 Merhabalar arkadaşlar 34 haftalık hamileyim zararlı olduğunu bilmeden 3 gündür ışkın yedim bir sorun olur mu sizce
FatmaNur_27 ElanurEflin_23 ben yedim ölüyodum kusmaktan çok kötü oldum belki size bişey olmaz ama bana çok fena mide ağrısı yaptı kendimi hastaneye zor attim