Merhaba 🌸
3.tüp bebek denememde hamile kaldim.
Hamilelikten önce de hipertansiyon hastasıydım ve ilaç kullanıyordum ama pek sorunum olmuyordu.
Hamilelikten ötürü ilaçlrım değişti fakat tansiyoum hala en düşük halinde 13-10 nabzım hep 100üstü.
Şu an günde 5 alfamet 1 adalat kullanıyorum.
Çok korkuyorum bebeğe zararı olcak diye, bir türlü düşmüyor.
Aynı sorunu yaşayan var mı acaba?
Bu arada 16 haftalık olduk biz..