dibuuu
36 haftaligim aksamlari yururken kasigim dolu gibi geliyor birde ic camasiri vs giyecegim zaman ayagimi kaldirirken kasigim hafif aciyor gibi oluyo sanki baski var gibi nedendir kizlar acaba 2 gundur boyle yatarkende tek ayagimi kaldiramiyorum doktora gitmistim daha bebek yerlesmemis kanala ?