symatk Kızlar yediğimiz içtiğimiz şeyler bebeğin kromozom anomali ve sağlıksız gebelik olmasını etkiliyor mu
Zuzununannesi01 symatk hiç bilmiyorum canım ben bi defa sağlıksız gebelik geçirdim doktor sperm yada yumurta kalitesiz olursa sağlıksız olur dedi zaten 5 haftalıkta düşük yaptım
Eleonora symatk kimyasal gebeligi mi kast ettiniz acaba? Eger öyleyse beslenmeyle ilgisi yok sperm yada yumurtanin kalitesiz olmasindan kaynaklanir. Bende yasadim 6ci haftasinda düsük yasadim
gl12cn34 symatk kromozon anolmalisi nedeniyle 2 bebeğimin karnımda kalbi durdu bu konunun sperm ya da yumurta kalitesiyle veya yediğiniz içtiğinizle uzaktan yakından hiçbir alakası yok
Jd16 symatk ben kimyasal gebeliğin hemen ardından hiç regl olmadan gebe kaldım. 5gün sonra doğumum olacak inşallah. Kafanı rahat tutmaya çalış canım😘
Elif210419 Evet bende kimyasal gebelik yaşadım,doktor folik asit önerdi onu kullanıyorum, tekrardan gebe kalabileceğimi hatta buna iyi yönden bakmamı bebeğimin olabileceğini söyledi,ambalajlı yiyeceklerden uzak durmalı söyledi (kola,cips) gibi
esrasorgunn @symatk Bende Aralık ayında kimyasal gebelik geçirdim ve 1 ay sonra tekrar hamile kaldım şuan 20.haftadayız.Ayrıca bu sağlıksız gebelikler yani düşükler vücudun seçici olmasından kaynaklandığını söylemişti doktorum sağlıksız bi bebek oluşmaya başladığında vücut onu direk dışarı atarmış yani düşükle sonuçlanırmış
symatk esrasorgunn benim kromozom anomalisi olduğu için sonlandırdık 3 aylıkken kendiliğinden düşmedi alttan ilaçla normal düşük oldu kürtaj da oldum
esrasorgunn @symatk Yani sorunun cevabı Yediğin içtiğin şeylerin kromozom anomalisi yada sağlıksız bi gebelik olmasıyla alakası yok bu tamamen hücre bölünmesi sırasında oluşan hatalardan dolayı kaynaklanıyor
gl12cn34 gl12cn34 kromozon anolmalisi anneden gelen 23 ve babadan gelen 23 kromozomun birleşirken olan farklılıklardır anolmalilerdir