Azra41 Nil2736 100 ml günde 3 kes kullandim sonra 200 ml geçtik onuda sabah akşam kulllandim şuan teke düştük gece fitil olarak alıyorum 😊
Habibe82 Nil2736 ben vajina yoluyla kullanyrdm ama gunde birkez uyumadan bir saat oncesine aliyordum 1 saat sol tarafıma uzanyrdm dha sonra lavabo ihtycm olursa lavaboya gdyrdm
3bebeli1kedili 10 haftalık hamileyim 5 haftadır kullanıyorum sabah akşam fitil olarak düşük tehlikem yok çoğul gebelik olduğu için tedbir amaçlı verilmiştir salı günü perinatolog randevum var devam edip etmeyeceğine karar verilecek. Mümkün olduğunca ilacı kullandıktan sonra uzanın bir saat fazla gelebilir ama muhakkak uzanın ki eridiğinde akmasın faydası olsun ☺️
Nil2736 3bebeli1kedili bende ikizlere hamileyim. İki kez kullanıordm. Dr um bire düşürdü. 22 haftalığım. Seyahte çıkıcam. dr um 2 e çıkarabilirsn dedi. Ama üçü sormak aklıma gelmedi. Kötü hissedersem üçe çıkarırım madem bişe olmaz 😅
3bebeli1kedili Nil2736 ben de üçüz gebeyim 🤗 bakalım doktorum sabah akşam demişti günde üç nasıl olur hiç bilmiyorum açıkçası 🙈
Beyza-M Bende 4+3 haftaligim bugün gittin doktora progestanim 19 çıktı da sanırım her ihtimale karşı 200 mg a yükseltip günde 3 e çıkardı kullaniyorum bakalım 🙂 oksapar 4000 ve coraspin kullanıyorum kan sulandırıcı olduğu içinde fazla kullandırıyorda olabilir bana
Nil2736 3bebeli1kedili üçüz gebelikte ekstra zordur eminim. Ben ikize ıh tıs ediorm zorlanıorm. Kaç haftalıksın
Gizem1186 Bende 200 mg fitili sabah 2, aksam 2 kullanıyorum, 3 gunde birde igne kullanıyorum, 33. Haftada nstde sancilarm fazla cikti ve agrm vardi o yuzden basladik, ama 35.te nişanım geldi 2 gun oldu suan ilaclarla bir hafta daha durdurmaya çalışıyoruz
Nil2736 Gizem1186 uu sabah 2 adet 200 mg akşam aynısı ha. Baya fazla. Ama bebek dursun die tani. İnş sağlıkla vaktinde gelir