renginnnock ultrasyon resmını ıstıyorum bebek buyuk vermıyoruz dıyo devlet hastahanesıne gıdıyorum. ben gelısımıyle ılgılı gayet ıyı guzel dıyo hep. sızın gıttıgınız devlet hastahaneleride böylemi
Hilal_16 renginnnock ben 3 sene önce gittiğim zaman da vermiyordu kağıt ama kilosu ve boyunu söylüyordu
benimmdunyamm renginnnock ben devlete giyiyordum hepsini söylüyordu resim de veriyordu ama diğer doktorlar vermiyormus millete bağırıyormus herkese versek resim ohoooo diye
Sdkkk renginnnock bende alamıyorum vermiyorlar. Hatta boy kilo da söylemiyorlar tekrar gidişimde soracağım sadece benim doktorum bu şekilde sanıyordum 🤷🏻♀️
Acemianneee08 renginnnock devlette genelde vermiyoalr ultrason resmi canım ama boy kilo söylemesi lazm
uraz_ve_annesi- Ben özele gidiyorum ama ne alakaymış ki büyük diye vermemek asıl büyükken daha net anlaşıldığı için saklanılıyor daha güzel çıkıyor bebek fotoğrafta
Busraaltsoy renginnnock banada demiyorlar canim 2 kez boyunu kilosunu söylediler bidaha demediler ultrason foto istedigimde telefonda cekmeme izin verdiler bebek büyüdü ultrason veremiyoruz dediler🙄