Adetime 10 gün kala kan testi yaptırdım negatif çıkmıştı. Ama şimdi adetim 5 gün gecikti kaset test yaptım tek çizgi çıktı. Ve iki gündür de sabah kahvaltı yaparken midem bulanıyor ardından kusmaya başlıyorum. Başına böyle bir şey gelen var mı? Hamile olma ihtimalim var mı?