Onsekizinciharf Kızlar doğumum yavaş yavaş yaklaştı, panik atağımda var. Benim gibi panik atağı olup normal doğum yapan oldu mu?
Ebrar34 Var ben ama çatır çatır doğurdum asıl panik atağı olanlar sezeryan olmamalı diye biliyorum bunu doktora bildirin mutlaka eğer sezeryan olmayı düşünüyorsanız ama tavsiye etmiyorum normal en güzeli ve en sğlıklısı korkmayın doğum korkulcak bişey değil mesleğinizi alınca hop gidiveriyo hepsi onun Bi gülüşü ile ne kadar acı çekerseniz çekin yine olsa yine çekerim diyorsunuz ben doğurduysam herkes doğurur diyorum inanın