Merhaba hanımlar. Gebeliğimin 37. Haftasındayım. Bugün kontrolde bir parmak açıklık ve nstde ağrı ve sancılarım yüksek çıktı. Bebek ise hala makat geliş. Doktor hemen yatış verip sezaryana almak istedi. Açıkcası bebeğin kilosu, suyu vs yeterli herşey normal. Doktor makat geliş olmasını sıkıntı yaptı birde hali ile açıklık olunca direk sezaryan dedi.. bende açıkcası normal doğum istiyorum. Ama şuan bile ağrılarım var. Özellikle belimden başlayıp ayaklarıma doğru inen ağrım var. Ağrı eşiğim yüksek olduğu için bana göre çok ciddi değil. Doktorun bu kadar aceleye getirmesi bana biraz saçma geliyor. Suyum, nişanım vs gelmedi. Birde düzenli sancılarım yok. Benimle aynı durumu yaşamış olan var mı? Sizce ne yapmalıyım? 😔Şuan kafam çok karışık.