Sdervisoglu MErhaba arkadaşlar. Ben suan 12.haftadayım. Doktor, ultrasonla incelediğinde kesin olmamakla birlikte erkek dedi. Çıkıntısı var dedi. Sizce yanılma payı yüksek mü yoksa genelde tahmin doğru cıkıyor mu? Birde ikili tarama testi önerir misiniz ?
anne96 Sdervisoglu benım de 12. haftada erkek dmeıstı doktorum sonradan kesınlestı erkekmıs 🤗 ıkılı tarama yaptırmadım ben guvenılır olmadıgını dusundugum ıcın onun yerıne fetal dna twstı yaptırdım ☺️
anne96 Sdervisoglu siz bilirsiniz ben ıcımın rahat etmesı ıcıj yaptırmıstım ama ıkılı test yaptırcaksanız ıyı bır yere yaptırmanızı tavsıye ederım ☺️