2 akşam önce sol kasığıma ağrı girdi bu sabah 6 gibi lavaboya çıktım kramp gibi bişey ayağa zor kalktım , yürüyünce batma gibi oluyor kasıklarım ağrıyor idrar yolu enfeksiyonu vardı fitil krem vs kullandım acaba yine tekrar mı etti ? var mı bu hafta da böyle bişey yaşayan..? geçmezse acile gideceğim ara ara oluyor sürekli değil kanama sancı vs yok bebeğimin hareketlerini de hissediyorum ama ağrım var kasıklarda anlamadım bu işi 😔