Nazliii-34 eşim bana bunun teklifini yaptı, anında olmaz dedim ve kayınvalidem villa tipi bir evde oturuyor aslında nasıl sığıcaz ayrı tuvalet banyo derdi de yok ama ben kesinlikle rahat edemem. O evde kaynın görümcem kayınpederim var, bebek sürekli emecek ben hep kendimi odaya mı kapatayım. İnsanın kendi evi gibi asla olmaz, çocuğunızun 40′ı çıkmadan eve bebek görmeyi de kabul etmeyin, ben bunların hepsini baştan bir bir söyledim hem anneme hem kvalideme, canımdan can çıkmış bi de misafire çay pasta ikramını mı düşünücem.