Twinsmom27 Çift yumurta ikizlere hamileyim özel bölgemde ağrı var bunu yaşayan var mı sebebi nedir sizce
charlottececi Twinsmom27 üşütmüş ya da enfeksiyon kapmış olabilirsin. Cok kotu hissedersen acile git bi idrar tahlili falan ver ya da yarin kendi doktoruna git :) gecmis olsun 🙏🏻
_akalin3 Twinsmom27 bende cok yasadım hemen hemen o haftalarda başladı suan 23 üm var boyle alt kısımda özellikle sızı gıbı sanki bırı vuröus gibi🙈 doktor ayakta cok durmaktam oluyor demişti