Defnemomm Merhaba 25 haftalık hamileyim bebeğin kilosu 702 gram olmuş sizce normal mi ? Karnımda çok çıkmadı açıkçası moralimi çok bozuyorlar küçük çocuk olacak bu diye 😔
Gamzess1 Defnemomm Bence kilosu gayet iyi canım zaten 30dan sonra kilo almaya başlıyorlar çok fazla kilo da iyi bi şey mi bunun doğumu da var yani sağlıklı olsun yeter zaten bi sorun olsa doktorun söylerdi. Ama yinede takıyorsan her gün kaşar ve muz Ye bak farkı görürsün
Ozge Defnemomm benim kuzenim 2500gr doğdu şimdi enine boyuna bir ergen. Ben de 3500 doğmuşum minyon birisiyim. Söyleneni takma o haftalarda o kilo normal. Doktor da iyi dediyse sallama milleti
Mrvg Defnemomm benimde 26 haftalıkken 804 gramdi karnımda çok çıkmadı şuan 30. Haftadaym hala öyle aman aman bir çıkma olmadı doltora sorduğumda da normal diyor😁
uraz_ve_annesi- 24+1 bugün kontrolüm vardı 653 gr doktorum tam haftasına göre gidiyor çok iyi dedi sanırım normaldir sizinki de minyon olsun doğduktan sonra da alır kilo hatta minyon doğanlar daha hızlı kilo alır diyorlar bişey olmaz sıkmayın canınızı ☺️