Son adet tarihim 21 şubat ama şöyle söyleyebilirim düzensiz 2 ay gelmeyip 1 ay gelip 2 ay daha gelmeyen bi düzensiz adetim vardı bu kez 3 ay gelmedi bende test yaptım negatif ama şüphelenip kan verdim hcg 160 çıktı 2 gün sonra 489 çıktı 13 gün sonra 6200 çıktı bugün doktora gittim henüz 1 aylık anca cok küçük dedi yani kesin bi şey söyleyemiyor hiçbiri kafam allak bullak 10 -15 gün sonra kalp atışı için gel dedi