Kızlar daha oncede post acmisdim akinti oldu diye. Doktorum progestan baslatti kese disinda damar genislemis dedi tamda artk bebegin duvardan ayrilma zamani olur bu durumlar dedi.dinlen dedi okdr. bugune kdr hcbsy yoktu 2 hfta once olmustu ilk lekelenmem. Ikknci kontrolume gttgmde sordum.damar genislemesi duzeliyor kuculmus ama yine bol bol dinlen dedi. Bugun az once yine acik renk olmak uzere lekelenmem olmus. Neden gecmio oluyoki kafayi yicem yani 😑