Deletedmom727271 afifem Tamam canım nst den korkma kötü bişi değil belli bir haftadan sonra doktorun da ona sokacak seni zaten. Serumdan sonra hareketleri düzelir büyük ihtimalle
Elifelbb afifem aynı şeylerden bende 28 haftalıkken gitmiştim hastaneye nstye felan girdim aynı şeyler yapıldı korkma bişey olmaz bunlar sıkıntı yaratacak şeyler degıl
afifem Elifelbb teşekkür ederim yaptıkları her islemde bilgi vermedikleri için cok telaslandim panik yaptim saatler geçmek bilmedi en son birşey yok gidebilirsiniz dediler o kadar