Mltm-strk43 canım bana kalsa pijama daha kullanışlı internette baktım üçlü takımlar çok pahalı dantelli bende sevmiyorum alt üst pijama alcam bende ha yanıma da nolur nolmaz çok ucuza pazardan boydan elbise tarzı gecelik varya onu alıcam normal doğum yaparsam doğuma istiyorlar diye istersen pazardan ucuza bir tane boydan al koy belki onunla rahat edersin arkadaşların dediği gibi sezeryan olursan rahat olur belki ama bana kalsa alt üst pijama daha rahat gibi 🙂çok pahalı almaya gerek yok bana göre