Mucizem5 Kızlar 32 haftalık hamileyim serklajlıyım bugün belimde karnımda sancım vardı acile gittim ebe eliyle alttan baktı açılman fln yok dedi nst ye girdim sancım çıkmadı çok şükür.ama alttan baktığı için bı sorun olur mu sizce içim huzursuz hep ☹️