Eke 38 haftadayım ama 1 hafta önde 39 sayılır. Ayın12 de 40 haftalık oluyo beni sezeryana alırlarmı yoksa dogumumu beklerler
hunilimom Eke son adet tarihin de ki günü hesaplaman gerekiyor canım önde olması erken doğum olucagi anlamına gelmiyor suni istersen suni verirler
Eke hunilimom onu hesaplayarak38 zaten ama hafta önde 39 bir haftaya 40 sayılır tabiki suni istemem. Ama bazı kadınlar 42 haftada doguruyomuş doktorlar uzatırmı onu merak ediyorum
hunilimom Eke bende 41 de doğum yaptım 3 hafta öndeydi hep ama doktorum son adet tarihini baz aldı hep