Ceylanefe41 Kızlar bebislerin boy ve kilosu kaç oldu 30.haftada muayenede pozisyonu falan hakkında bilgi alabildinizmi
Seval88 Ceylanefe41 bende önümüzdeki hafta gidicem merak ediyorum 29.+2 yim şuan Haftada 1.200 kg dı boyunu sormayı unutmuştum
Abdusunannesi Ceylanefe41 30+5iz 1700 gramiz normal doğum pozisyonu almışız boyunu sormak aklima gelmedi 😊
Handekrkr Ceylanefe41 bizde 29+5 te gitmiştik 1500 kg idik , makat pozisyonunda duruyordu bebiş , dönmemişti daha . 32.haftada tekrar gidicem kontrole bakalım o zamana kadar dönmüş olacak mı ☺️
Sultaner Handekrkr dönünce çok fena baskı oluyor geçen haftalarda dönmüş benimli bi ağrı girdi sanki taş oldu karnımın alt kısmı dr a sordugumda baş aşagı dönmüş ondan dedi 🥹
Betiiiiiii Biz 31+3teyiz bugun kontrolumuz vardi 2 kilo olmuşuz boyumuzda 44cm😊😍 doktor bir hafta onden gidiyoruz dedi ama kizim hala dönmemiş başı hala yukarıda insallah döner
Ezgicck Ceylanefe41 kontrolüm 9 unda bende çok merak ediyorum en son 26 haftada görmüştüm kızımı 970 gr 37 cmdi 😊