Emirin_Annesi02 Selam anneler. Aynı haftalarda olup benimle aynı durumda olan ya da aynı durumu yaşamış olan var mı? Nasıl gidiyor hamilelik. Ayakta durunca baskı yapıyor yürüyemiyorum nerdeyse. Erken doğum olacak diye korkuyorum şu an
minikportakal Emirin_Annesi02 benim 29 dan beri 1 cm açıklığım var 33+2 olduk canım yatıyorum ailemin yanındayım tabiki kalkıp yürüyorum falan ama kendimi zorlamıyorum
Senay74 Emirin_Annesi02 34+2 aynı benimde öyle yürürken çıkacak gibi.bugünde nst de sancı çıktı.serum taktılar normale döndü.ama erken doğum olacak sanırım
Emirin_Annesi02 ezg6119 bayramın ilk günü doktor kontrolüm vardı, nst den sonra doktorum vajinal muayene yaptı o söyledi. 2 hafta yavaş hareket et dedi sadece ama aşağı çok baskı yapıyor.
Emirin_Annesi02 minikportakal benim ailem uzakta ya maalesef 😔. Tekim ve bir de 3 yaşında oğlumla ilgilenmek zorundayım. Sadece 2 hafta daha dayansa sonra kuvözde kalma ihtimali düşük olurdu. Kalsa bile kısa olurdu. Çünkü dediğim gibi bir de oğlum var