rsiyahkar13 Ağustos ayında doğum yapıcak anneler kıyafet olarak nasıl ve beden olarak ne kadar yenidoğan almalıyım sizce? Uzun kısa?
Sevvalkaya rsiyahkar13 ben 5 6 tane 0-3 ay takım aldım 5 6 tane patikli alt 3 4 tame patiksiz alt bide hem uzun hem kısa zıbınlar 10 taneye yakın diğer aldıklarım da 3-6 be üstü bedenlerde
hunilimom rsiyahkar13 benim 2. Kızım olduhu için öyle bütün alışverişi yapmadım ablasindan kalanları giyer ilk etapta uzun kollu giyer diye uzun kollulari çıkarttım hep
Biroglanannesiii rsiyahkar13 Canım sadece 1 takım yenidoğan aldım bi kaç takım kısa kollu 0-3 ay geri kalan kışlık hep
Sibeltopac Bizde Ağustos. Valla daha bişey almadım oğlumdan kalan temiz temiz yenidoğan kıyafetlerim var onları giydiricem bı tane hastane için temiz hastane çıkışı alicam ne demişler çocuğun yediği helal giydiği haramm😚
Ruveyda_baskapan Ben daha bir çorap bile almadım, Haziran sonu Temmuz gibi bir günde hallederim tüm eksikleri daha erken bence 23+6 haftam