Ela6161 haha nerden biliyorlarmis zayif olmayacagini. Kayinvalidem de surekli ben oglumu 5 kilo dogurdum kizimi 6 kilo dogurdum sende 4 5 kilo dogurursun modundaydi ne alaka dedim 9 ay 😁😁
Nitekim 5 tane 5li takim almistim 10 parcada 0-3 ay takim almistim yani şu altli ustlu zibinlardan. Geri kalani yarim kollu zibin ve atlet corapdi onlarinda bie cogu 0-3 ay aldim
Ay neler dediler bana en fazla 2 takim giydirirsin hepsi kalacak falan diye. 36 37 haftalikkende ultrasonda 3600-3800 cikiyodu
Ben bi dogurdum 2740 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Resmen 5 ay bu aldıklarımı giydirdim
Kişa dogru az biraz toplandi kilo aldida 3-6 bedene gectim 🤣🤣🤣🤣