Kızlar bebek yağı kullanıyorum şuan 15+3 um ama tüylenme yaptı ya hindistan cevizi yağı alicam o da yapıyor mu tüylenme kullanan var mı lierac çok pahalı zaten doğumhane de ki ebem de aynı şeyi Dr da çatlayan her türlü catliyor biraz da hassas tenim bakayım yorumlarınıza