Derya_Kumsal1 https://imgyukle.com/i/RmKbvP Merhaba. İkili tarama testini başka hastanede yaptım sonuç veren Dr. Başka Dr. Takip ediyor ona sorun deyip öyle üstün körü ilgilendi. Kendi Dr. Uma pazartesi randevum. Anlayan yardımcı olabilir mi 🙏