Nskyhn zeynepikra_61 18 den bildiriyorum normale dönüyor ama bu sefer ben bol su içtiğim için yine devam 🤣 hatta bazen idrar kaçırıyorum
zeynepikra_61 Nskyhn Bende sık çıktığım için annem diyor kızım doktora söyle olur mu böyle diyorum anne normal yok içime kurt düşürdüler demekki normalmis 😁 ki zaten aşırı su iciyorum bence de normaldir 😁
Nskyhn zeynepikra_61 normal hatta umarım çişini kacirmazsin 🤣 çünkü eve girdiğimde bazen yetisemeyip sonucu hüsran oluyor 🤣🤣🤣
Ozlm0916 zeynepikra_61 vallaha kuzum günde 20 kere cikiyom net 😅😅🤣 daha dur baam son haftalara dogru gel o zaman gorurum ben 🤭🤭 helede gezmeye gittigimizde benle oyun oynuyo sanki gidiyom yapiyom 10 dakka sonra gene ayni
zeynepikra_61 Ozlm0916 ilk gebeliğim de böyle miydi hiç hatirlamiyorum 😁 ama sanırım hamileliğim böyle gecicek 😁😁
Tubiiiiif Su cok içince geliyor sık 10 haftalık benimde hamile olmadın öncede su içtim gibi geliyordu ama