Slhnm Bugün verdigim testte kızamıkçık sınırım varmış. Yakın zamanda geçirdim mi anlamadım. Yine test aldılar.10 gün sonra çıkacak. Bir sorun olur mu yaşayan var mı ?
Fatmadrms Bende oldu sonrada rubella ıgg testi yaptılar sonrada hamile olmasan 3 ay önce olmuşsun dediler. 35. Haftam sorun yaşamadım.
Slhnm İnsAllah benimde öncedir yaaa. Korktum açıkçası 10 gün beklemem lazım insAllah bir sıkıntı olmaz. İçim rahatladı biraz çok teşekkür ederim.